Kaspersky Internet Security Keys තියෙන SITE එකක් මගෙන් ඔයාලට.................

Auto You Tube Likes, auto you tube subcribers, FB Auto Fanpage Likes, FB Auto Likes, FB Auto Subcribers, Latest Tips and Tricks, Software,

IF DOWNLOAD LINK NOT WORKING....

IF DOWNLOAD LINK NOT WORKING , PLZ COMMENT THAT POST , DOWNLOAD LINK NOT WORKING , THEN ADMIN WILL UPDATE LINK . IF HTTP://ADF.LY BLOCK TYPE HTTPS://ADF.LY LINK :D (DO THIS FOR ANY ADF.LY LINK) THANKS, ADMIN.

Tuesday, July 3, 2012

                                                       
                         
මම ගොඩාක් කල් දකින ප්‍රශ්නයක් තමා KASPERSKY KEYS හොයන එක ඉතින් මම හිතුවා ඔයාලට පොඩි හෙල්ප් එකක් දෙන්න. මම දැන් ඔයලට දෙන SITE එක KASPERSKY එකෙන් BLOCK කරලාතියෙන්නේ.ඉතින් ඔයාලට කරන්න තියෙන්නේ KASPERSKY ටිකකට DISABLE කරන්නේ කොහොමද??? කියලා බලන්න පහළ බලන්න...



දැන් දැක්කනේ කොහොමද කරන්නේ කියලා හා???????   ඉලගට මම පෙන්නන්නම් ඔයලට කොහොමද KEY එක ඇතුල් කරන විදිය පහළ තියෙන VIDEO එක බලන්න ඔයාලා.




දැන් මම ඔයලට දෙන්නම් KEY FILES DWONLOAD කරගන්න SITE එක ඔයලට පහලින් යන්න...
2 site :D

CLICK HERE TO VISIT WEBSITE


අවවාදයි!!
ONLINE UPDATE දෙන්නේ නැතුව MANUALLY UPDATE කරන්න ඔයාලා.මොකද ඔයාලා ONLINE UPDATE දෙන්න ගිහින් මාට්ටුඋනොත් එහෙම අලුතින් KEYS දාන්න ගියාම පිස්සු හැදෙනවානේ ඔයාලට, එනිසා ඔයාලා MANUALLY UPDATE දෙන්න.MANUALLY UPDATE දෙනවා නම් මුලින්ම මම කියපු විධියට SELF-DAFANCE ගිහින් එකේ ටීක් එක අයින් කරලා APPLY දීලා,SAFE MOOD ගිහින් UPDATE FILE එක දාලා RESTART දෙන්න ඔයාලා,ඊට පස්සේ අර විධියටම ගිහින් SELF-DAFANCE ටීක් එක
දාලා APPLY කරන්න ................................

එහෙනම් මම හිතනවා ඔබට‍ මෙය ප්‍රයෝජනවත්  උවා නම් COMMENT එකක් සහ FANEPAGE  එකට LIKE එකකුත් දාලායන්න.  
                                                                             
Comments
2 Comments

2 comments:

Post a Comment

Grab this

Comment Here About This Blog

Followers